aku rindu kau , adakah kau rindukanku ?

udah terlalu lama kau terbiar. sekali-sekala ada jugak aku datang menjenguk. kesian jugak aku tengok. kadang-kadang rasa bersalah. alang-alang dah ter’sihir’ depan skrin, moh ler kita ‘post’ sikit, moga-moga ada lah manfaat.

*ingat*

gambar ni aku ‘cilok’ dari tumblr. memang bagus siapa yang buat ni. dulu versi yang aku jumpa takde yang berwarna-warni camni. bagus-bagus. memang buat orang bersemangat nak ingat. hah, sesiapa (pembaca) yang lalu lalang tu, pandai-pandailah ya buat apa yang patut🙂

ahmad perindu malam-malam buta

This entry was posted in Memoir. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

